niedziela, 6 grudnia 2015

824. Blogowe Mikołajki 2015 :)

kutia z kaszy jaglanej z jajkiem i jabłkiem (kasza jaglana, mak, suszone daktyle, płatki migdałowe, sok z cytryny, jajko, jabłko, suszona żurawina, przyprawa korzenna)

Dawno się nie odzywałam. Mam teraz dosyć sporo zajęć i mało siedzę przed monitorem laptopa. Zdjęć nie dodaję, bo nie uważam, że wstawianie codziennie tego samego ma sens :D Pierwsze kolokwia zaliczone, na studiach ogólnie w miarę spoko :P W miłości cudownie :)
Oprócz tego, mamy nowego pieska! Mały jest przesłodki i ma ADHD, więc idealnie się dogadujemy :D Nie mam żadnego udanego zdjęcia, bo Szendi nie przepada za nimi i uchwycenie go to niezły wyczyn :D
Cześć, jestem Szendi :)

WESOŁYCH MIKOŁAJEK!

15 komentarzy:

  1. Piesek jest wspaniały, uwielbiam takie szalone :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna psinka :) To rasowy piesek? Troszeczkę przypomina mi psy rasy akita albo huskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki kochany! <3
    Kutia z jaglanej, same pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesek jest cudny :) A Twoje śniadanie to po prostu istne Święta w miseczce!

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę koniecznie zjeść taką kutię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kutia wygląda bosko, a psiak jest cudny. Dobrze wiem co to znaczy ruchliwy pies, mój 5 minut usiedzieć nie może :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patka, gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo składników jedzenie nie wygląda imponująco, ale jest smaczne. Poza tym polecam dobrą baraninkę na śniadanie wypas owiec

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój blat kuchenny betonowy często ugina się pod takimi smakołykami. Uwielbiam gotować oraz piec ciasta. Cała rodzina uwielbia moje wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj widzę, że przydałby ci się remont mieszkania :) Sprawdź sobie pożyczki chwilówki dla zadłużonych a twoje marzenie się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 31 year old Software Test Engineer III Griff Edmundson, hailing from Brentwood Bay enjoys watching movies like Radio Free Albemuth and Astronomy. Took a trip to Town Hall and Roland on the Marketplace of Bremen and drives a McLaren M16C. sprobuj tak

    OdpowiedzUsuń