czwartek, 9 stycznia 2014

172. Do trzech razy sztuka!

kakaowe gofry z awokado podane z twarożkiem i dżemem malinowym

Kiedyś tam, kiedyś kupiłam poraz pierwszy awokado :D Rozkroilam i z zaciekawieniem sprobowalam. I co? "Fuj, ale to jest okropne. Jak to mozna jesc!"
Za drugim razem kupiłam, poniewaz myslalam, iż za pierwszym kupiłam jakies niedojrzałe :D Sprobowalam i co? I to samo!
A wczoraj, przygotowujac ciasto na gofry, rozkroiłam awokado, wydrązyłam, rozdrobniłam, sprobowalam i co? "Ale pycha! Łooooo"
haha :D Takze u mnie powiedzenie "do trzech razy sztuka" sie sprawdzilo :D I w koncu moge wdrążyć awokado do mojej diety :D A w tym wydaniu juz w ogole jest pyszne :D

3 komentarze:

  1. A ja jakoś nie mogę się do niego przekonać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam w tej wersji :D praktycznie nie czuc awokado :D

      Usuń
  2. Nie przepadam za tym owocem, ale gofry prezentują się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń