niedziela, 26 stycznia 2014

184. i 185. + urodziny tatka!

Wczorajsze:
domowa grillowana kiełbaska, kepucz, papryka, chleb razowy z masłem, pomidorem i ziołami toskańskimi

Dzisiejsze:
kawałek tortu, babeczka z dżemem i lukrem, tiramisu z malinami, winogrono

A wczoraj odbyła się impreza urodzinowa mojego tatka :D 
po lewo desery: tiramisu; mus z białej i ciemnej czekolady; mus z truskawek i bananów z ananasem
po prawo: wyżera! sałatki, mięsa, pyry, sosy itp :D
omlety z twarożkiem, łososiem wędzonym łososiem, ogórkiem i chilli; tartaletki z brokułami, "mięsny jeż" na bułce (hahahah), kabanosy, sałatka jarzynowa i BOMBA! :D Czyli ananasy, niebieskie czereśnie, bita śmietana, gaRaLetka i biszkopt
 A tu najważniejsze, czyli tort :D Robiony od podstaw przeze mnie. Bardzo czasochłonny, ale wszyscy się zachwycali :D W środku przełożony powidłami, masą ze śmietany, mascarpone i czekolady. Oblany polewą czekoladową i posypane tarta czekoladą :D
Wygląd musu w środku :D
A dzisiaj wyjadamy resztki XD Zaraz idę pocwiczyc, co by to spalić :D haha

10 komentarzy:

  1. Ale żarełko ! Zostało coś z deserów ? Chętnie się poczęstuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pyszności! :d
    podziel się ze mną! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee dzisiaj miałaś słodkie śniadanie! :D akurat czekoladowych tortów nie lubię ;c ale babeczke i tiramisu bym sobie zjadła ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Tort bardzo efektowny. Widzę, że masz dużą rodzinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dawna obserwuję Twoje śniadanka i żarełko. Już byłam Twoją fanką na photoblogu. Jednak swojego bloga założyłam parę dni temu. Mam nadzieję, że mi pomożesz i wpadniesz (:

    http://morningshappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile pyszności! Wszystko pycha :) Domowa kiełbaska? Musi być przepyszna, nie to co sklepowe :P

    OdpowiedzUsuń