wtorek, 6 stycznia 2015

523. Makowe lane i Wasza opinia potrzebna.

makowe owsiane kluski lane z suszonym czymś na waniliowym napoju sojowym podane ze śliwkami i czekoladą z karmelizowanymi migdałami

Matko, tak kocham kluski lane! Niestety musiałam z nich zrezygnować z powodu niespożywania czystego nabiału. Dobrze, że są mleka/napoje roślinne <3 Zatem to śniadanie niezwykle mi smakowało!

Mały remont na blogu trwa, zmieniłam już tło, ustawienie i zostało mi tylko dokończenie etykiet, co zajmie najwięcej czasu :D 

Kupiłam też wczoraj sukienkę na studniówkę. Jednak mam co do niej mieszane uczucia. Co powiecie?

11 komentarzy:

  1. ja osobiście średnio lubię ten odcień niebieskiego, aczkolwiek sam krój sukienki jest naprawdę ładny. ;)
    btw. śniadanie brzmi i wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kluski lane to mój smak dzieciństwa <3 W takiej wersji jeszcze nie jadłam :)
    Sukienka bardzo mi się podoba, fajnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lane kocham, a makowe to mistrzostwo!
    Bardzo ładny krój sukienki! Mi się nie za bardzo podobają te kryształy na górze, ale to kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam napisać to samo, że bez kryształów byłoby według mnie lepiej, a jeszcze jakby była bez ramiączek i była czarna/czerwona to już w ogóle :D

      Usuń
    2. Mają rację - bez kryształów ;p

      Usuń
    3. Fakt, takie kryształki wydają się być nie za bardzo na miejscu w tej sukience, ale w takim dniu jak studniówka, wydaje mi się, że takie rzeczy są jak najbardziej dozwolone :)

      Usuń
  4. Też uwielbiam lane <3 a makowe jeszcze przede mną :)
    sukienka b. elegancka, może nie mój gust, bo wolę krótsze, ale na studniówkę idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śledzę na bieżąco Twoje wpisy:) Pozwolę sobie również poradzić coś odnośnie sukienki. Nie musisz tego akceptować, ani brać do siebie, to tylko moja opinia, ale staram siębyć obiektywna - w końcu nie znamy się:) kolor sukienki bardzo mi się podoba. Jest elegancki, wieczorowy ale również trochę szalony - na studniówkę idealny. Krój - myślę że wyeksponujesz bardziej atuty swojej sylwetki, szczupłej i wysportowanej w krótszej kreacji. ALe może w Twojej szkole pożądane jest aby pokazać się w czymś bardziej stonowanym. Również zrezygnowałabym z kryształków. Dzięki temu mogłabyś poszaleć z biżuterią. To jednak Twoja sukienka i Twój bal studniówkowy. To Ty musisz czuć się dobrze. I być ubrana - nie "przebrana":) Pozdrawiam i życzę udanej zabawy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kluski wyglądają pysznie!
    A co do sukienki, to dopisuję się do opinii, że bez kryształków lepsza- nie jest w moim stylu, ale uważam, że najważniejsze, żebyś czuła się w niej pewnie- jeśli masz wątpliwości, to może warto ją zwrócić i poszukać tej idealnej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. krój ładny, całkiem, ale kolor mi się mało podoba, wybrałabym czarny :) chociaz dla twojej sylwekilepsza by byla jakas bardziej obcisla

    OdpowiedzUsuń
  8. Makowe <3
    Sukienka jest bardzo ładna, ale myślę, że za długa. Może dałoby się ją jakoś skrócić? Bo masz ładne nogi i warto je pokazywać! ;)

    OdpowiedzUsuń