czwartek, 14 maja 2015

650. Piankowa marchewka.


piankowy* marchewkowy krem jaglany z pomarańczą, pistacjami, domowym dżemem śliwkowym i gorzką czekoladą z migdałami
*- z ubitym białkiem

Ktoś ostatnio poprosił mnie o propozycje na kolację, nie mogłam odmówić, zatem dodaje pierwszą propozycję z wczoraj :D
kurczak gotowany na parze, sos pomidorowy z oliwkami i grzanki z grahamki

Była to pierwsza kolacja, bo za jakiś czas zjadłam jeszcze budyń marchewkowy z dżemem, masłem orzechowym i suszoną żurawiną :D Bycie głodnym co 2h nie jest fajne!

16 komentarzy:

  1. chyba lubisz te kremy jaglane bo zdecydowanie najbardziej kojarzą mi się one z Twoim blogiem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, to masz tak jak ja, co chwilę głodna... skąd ja to znam? :D przynajmniej nie jestem sama :P
    jaglane kremy w takim wydaniu z pewnością zachwycą niejedno podniebienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marchewkowa piąteczka :D . haha, znam ten "głód" :P xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Marchewkowa pianka, mniam! :) A kolacja bardzo zacna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze robię kremy owsiane, muszę teraz zrobić jaglany :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. 6 łyżek kaszy jaglanej uprażyć i zmielic z lyzka siemienia lnianego. Zalać wrzątkiem i odstawić na chwile. Ugotowana marchewke zmiksowac na puree, dodac krem jaglany, żółtko i miód. Wymieszać. Białko ubic na sztywno ze szczypta soli. Delikatnie wmieszac do kremu. Amen

      Usuń
  7. Ten krem wygląda obłędnie! A jak pomyślę o Twojej drugiej kolacji...:D Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę to świetne śniadanie i kolację numer dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak masz, że żołądek zaczyna swe melodie co 2h? :/ Przekichane to jest hahah, co chwilę głód! :P
    Wstawiaj więcej propozycji na kolację, bo już mi się pomysły wyczerpują, a jedzenie twarogu na zmianę z wieśniakiem już mi obrzydło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieraz nawet co 1h :P Nie byłoby problemu, gdyby nie fakt, że bardzo wolno jem (nawet do półtorej godziny...) xd
      Postaram się :D

      Usuń
  10. Wreszcie osoba, która ma tak jak ja! Też robię się szybko głodna, szczególnie wieczorem!
    Ten kurczak wygląda jak grzanki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Smaczna propozycja obiadowa, uwielbiam kurczaka! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku! Wspaniały! Najbardziej urzekł mnie kolor <3

    OdpowiedzUsuń