piątek, 10 lipca 2015

707. Ty burasie!

jaglane placki buraczano-cytrynowe z domową tahini i malinami

Pycha, pycha, przepycha! :D
Dziś znowu wybywamy do Poznania :D Kamil musi złożyć dokumenty na studia, bo dostał się na wymarzony kierunek :D Odnośnie studiowania, wczoraj zakwalifikowałam się na... filologię czeską! hahahhahahaha Wszyscy mamy z tego taką radochę, a ja chyba najbardziej hahahahha :D AHOOOOOOOJ! :D Rejestrowałam się też na zarządzanie i wyniki będą dzisiaj późnym popołudniem :D Jeśli mnie przyjmą będę musiała stanąć przed dokonaniem wyboru, naprawdę nie wiem co wybiorę! :D

Wczoraj pojawiła się u mnie przepiękna podwójna tęcza, ale niestety za późno ją zobaczyłam i na zdjęciu widnieje tylko jedna.

Wzięłam się też za porządki w mojej ulubionej części domu- kuchni :D
3/4 tej szafki należy do mnie XD Już się nie domyka ale ja cały czas coś dokupuję :D

Buźki!<3

11 komentarzy:

  1. Pies na krótkim łańcuchu ? Mam nadzieję,że mnie jednak wzrok myli. Jeśli nie, to ten tytuł adekwatny całkiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Twój komentarz w ogóle nieadekwatny. Pies jest na długim łańcuchu spuszczany na kilka godzin za dnia i na całą noc codziennie.

      Usuń
  2. o matko, chcę te placki!
    z szafką w kuchni mam tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Burak, maliny, tahini- mój smak i stałe kolacyjne zestawienie! :D
    Ażeby uszczuplić zawartość szafy trza piec, gotować i jeść, nie mogę się doczekać jak zobaczę co z tego wszystkiego wyczarujesz :P
    Filologia czeska powiadasz? Zaskakujesz coraz bardziej z dnia na dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ja tego wszystkiego na bieżąco używam! :D

      Usuń
  4. Skąd ja to znam :D Ja to juz po calej kuchni sie zaczelam panoszyc, z tym, ze sa to nie tylko bakalie, platki, kasze, roznego rodzaju 'ziarenka' jak to okresla meska czesc rodziny, ale tez rozne pudelka, urzadzonka, foremki, patelki, naczynka xo zapiekania itp. ;P Zaczyna w kuchni miejsca brakowac na te moje pierdoly i niektore rzeczy musze w pokoju przetrzymywac :P

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam,że tylko ja jestem takim :chomikiem :D daj znać na co się zdecydowałas!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kolor placuszkow : ) W mojej szafce tez tyle skarbów xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah, też mam taką szafkę :D
    Buraki! Uwielbiam je, ale jeszcze nigdy nie robiłam z nich nic na słodko!
    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń