środa, 29 kwietnia 2015

635. Kakaowa wyspa.

kakaowy krem jaglany z jajkiem*, daktylami i ananasem podany z domowym mleczkiem kokosowym, suszoną żurawiną i czekoladą orzechowo-kokosową
*-żółtko+ ubite białko

Haha nie miałam pomysłu na tytuł, ale patrząc na miniaturę zdjęcia stwierdziłam, że wygląda jak wyspa, więc niech będzie! :D 
Przygotowania do matury, powiem Wam, że całkiem nieźle idą :D Dzisiaj skończę materiał z matmy, powtórzę kolejne epoki z polaka i w końcu wezmę się za angola XD

Uśmiechniętej środy! :) 

12 komentarzy:

  1. coraz bardziej kusisz mnie żebym znów zrobiła te mleko kokosowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokosowa czeko-wyspa, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre śniadanie na okres zwiększonej aktywności mózgu hah :D cholera, ja nic nie powtarzam z podstaw :/ tylko rozszerzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w przygotowaniach! :*
    a wyspa baardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tu widzę wyspę i to wyspę pyszności, dlatego nazwa jak najbardziej adekwatna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To naprawdę wygląda jak wyspa :D Super- smaczna, podtopiona wyspa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kakaowa wyspa na wypasie ! :D tak lubię ! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się rozmarzyłam, jak pomyślałam o takiej kakaowej wyspie z Twojego śniadania na żywo:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zalewać mlekiem takie gorące śniadanka! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow, genialna! I ta czekolada <3

    OdpowiedzUsuń